«Осень 2024»

Виртуалдылық – шынайы әлемді зерттеу

Күні:

23.02.2017ж

Пәні:

Информатика

Сыныбы:

10 «А»

Мұғалім:

Сапа Т.Ж.

№23 Сабақтың тақырыбы:

Виртуалдылық – шынайы әлемді зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

1. 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту мен танысады;

2. Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тапсырма орындауда тиімді пайдаланады.

3. Компьютерде дұрыс жұмыс істеу ережесін ұстануға үйренеді.

Оқыту технологиясы:

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, Ақпараттық – коммуникациялық технологиясы.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

Интерактивті тақта, компьютер, маркер, проектор, плакат, дәптер, оқулық, слайдтар, электронды оқулықтар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, құрал-жабдықтарын тексеру.

2. Сергіту сәтін пайдалана отырып, сабаққа назар аударту.

3. Ойын картасы арқылы топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

- Мультимедиа дегеніміз не?

- Мультимедиа құрылғыларын басқару үшін қандай интерфейсті қолданамыз?

- Мультимедиалық интерфейс қандай жиыннан тұрады?

- Мультимедианы пайдалану үшін қандай қандай бұйрықтарды орындау керек?

ІІІ. Қызығушылығын ояту:

3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту туралы сұрау?

IV. Мағынаны тану:

І – ІІ - ІІІ топқа тапсырма беремін. Мультимедиа тақырыбын тақырыпшаларға бөліп топтарға таратып беру.

Джиксо әдісін пайдалану

V. Ой толғаныс:

- Қандай графикалық редакторды білесіңдер?

- модельдеу деген не?

- нақты және виртуалды нысандардың айырмашылығы неде?

- виртуалдық деген не?

- модельдеудің мақсаты қандай?

- үшөлшемді графикада қандай компьютерлік модельдеу түрлері бар?

Үш қадамды сұхбат әдісі арқылы.

VІ. Үйге тапсырма:

3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту

VІІ. Бағалау:

Сабақ барысындағы көңіл – күйлерін, алған әсерлерін, нені біліп, үйренгендерін жазады. Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді стратегиясы

Топбасшы бағалау

Мұғалім

Олимпиады: Информатика 1 - 11 классы

Содержимое разработки

Күні:

23.02.2017ж

Пәні:

Информатика

Сыныбы:

10 «А»

Мұғалім:

Сапа Т.Ж.

23 Сабақтың тақырыбы:

Виртуалдылық – шынайы әлемді зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:



1. 3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту мен танысады;

2. Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тапсырма орындауда тиімді пайдаланады.

3. Компьютерде дұрыс жұмыс істеу ережесін ұстануға үйренеді.

Оқыту технологиясы:

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, Ақпараттық – коммуникациялық технологиясы.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ


Қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

Интерактивті тақта, компьютер, маркер, проектор, плакат, дәптер, оқулық, слайдтар, электронды оқулықтар.


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, құрал-жабдықтарын тексеру.

2. Сергіту сәтін пайдалана отырып, сабаққа назар аударту.

3. Ойын картасы арқылы топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

- Мультимедиа дегеніміз не?

- Мультимедиа құрылғыларын басқару үшін қандай интерфейсті қолданамыз?

- Мультимедиалық интерфейс қандай жиыннан тұрады?

- Мультимедианы пайдалану үшін қандай қандай бұйрықтарды орындау керек?

ІІІ. Қызығушылығын ояту:



3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту туралы сұрау?

IV. Мағынаны тану:

І – ІІ - ІІІ топқа тапсырма беремін. Мультимедиа тақырыбын тақырыпшаларға бөліп топтарға таратып беру.





Джиксо әдісін пайдалану

V. Ой толғаныс:

- Қандай графикалық редакторды білесіңдер?

- модельдеу деген не?

- нақты және виртуалды нысандардың айырмашылығы неде?

- виртуалдық деген не?

- модельдеудің мақсаты қандай?

- үшөлшемді графикада қандай компьютерлік модельдеу түрлері бар?



Үш қадамды сұхбат әдісі арқылы.

VІ. Үйге тапсырма:

3D модельдеу және анимация. Виртуалдылық – шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі. 3D кеңістігінің бағдарына кіріспе, орнын ауыстыру және өзгерту



VІІ. Бағалау:

Сабақ барысындағы көңіл – күйлерін, алған әсерлерін, нені біліп, үйренгендерін жазады. Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді стратегиясы




Топбасшы бағалау

Мұғалім









Получите свидетельство о публикации сразу после загрузки работы



Получите бесплатно свидетельство о публикации сразу после добавления разработки


Серия олимпиад «Осень 2024»



Комплекты учителю



Качественные видеоуроки, тесты и практикумы для вашей удобной работы

Подробнее

Вебинары для учителей



Бесплатное участие и возможность получить свидетельство об участии в вебинаре.


Подробнее