17.01.2017
Шаттық
шеңбері
Оқушының аты-жөні
(тест)
Постер қорғау
Практикалық жұмыс (Программа құру)
Сабақты бекіту(сұрақ-жауап)
Барлық ұпай
Баға
Өте жақсы-3, жақсы-2, орташа -1,
егер бөлімге қатыспаса -0
10-12 =5
7-9 =4
3-6 =3
0-2=2
Рефлексия.
Маған бәрі түсінікті.
Аз ғана кемшіліктер болды, онымен
Бұл сабақ мен үшін қиын болды.
жұмыс жасаймын.
Үй тапсырмасын
тексеру
Программалық жабдықтама түрін тап
А ) жүйелік, қолданбалы Б) жүйелік, логикалық В) физикалық, қолданбалы
Программалау тілі …
А ) жазбаларды машина тіліне аудару Б) программаны құрайтын жазбалар жүйесін анықтайтын ережелер жиынтығы В)командалар тізбегіне айналдыратын жүйелік программа
VisualBasic-тің негізгі объектісі
А)пішін
Б)оқиға В)басқару элементі
Қасиет дегеніміз –
А) өлшем, түс, жоба Б) объектінің күйін сипаттайтын шама В) объект сипаттамасын өзгерту
Жаңа пішін қосу
А)Project→Add Form Б)Project→New Form В)Project→Fill Color
Проектілермен жұмыс істеуде қолданылатын мәзір
А) edit
Б) format
В) project
Қандай мәзір арқылы қосымша жасауда қолданылатын файлдармен жұмыс жасауға болады?
А) edit
Б) file
В) view
Мәтіндік, сандық шамаларды шығару үшін қолданылатын компонент
А) pointer
Б) frame
В) label
Формаға түрлі геометриялық фигураларды шығаратын компонент
А)timer
Б) OLE
В) shape
Инструменттерді қарау режимі қай менюде
А) View
Б) File
В) Edit
Графикалық әдістер мен процедуралар
Программа құру тізбегі
келесі командалардан тұрады:
Программа тақырыбы;
Сипаттау бөлімі;
Begin
Орындалатын бөлім;
End.
Графикалық пішіндерді салу үшін графикалық әдістер қолданып, процедура жазамыз. Scale әдісі жаңа координаталарды ұсынады. Scale әдісін қолданғанда PictureBox немесе SetWindowWidth пен пішін абсолютті координатаға ие болады, олардың өлшемі (ені мен биіктігі) арнайы тип өлшем бірлігіміен өлшенеді. SetWindowWidth –фигура ені
SetWindowHeight –фигура биіктігі
SetPenWidth -қылқалам қалыңдығы Scale әдісінің жазылуы [нысанның аты] Scale (Х1, Ү1) – (Х2, Ү2) Егер түс берілмесе, ForeColor қасиеттер мәнімен сәйкестендіріледі, нысанның DrawWidth қасиеті арқылы нүктенің өлшемін өзгертуге болады.
Line әдісі нысанға түзу сызықтар және іші боялған немесе боялмаған төртбұрыштар салады. Line әдісінің жазылуы: [нысанның аты] .Line (Х1, Ү1)-(Х2, Ү2) [ , түсі]
Белгі дегеніміз – B немесе BF символдары. Сircle әдісі нысанға шеңбер, доға, эллипс, сектор салу үшін Сircle әдісін қолданамыз. Сircle әдісінің жазылуы: [нысанның аты] DrawCircle (Х, Ү), радиус [, түсі ]
Мұнда нысанның аты көрсетілмегендіктен пішінге Сircle әдісін қолданады., мұндағы (Х, Ү)- шеңбердің немесе эллипстің центрлік нүктесі, түсі Long саны бойынша кодталады.
FloodFill процедурасы немесе SetBrushColor ағымдағы стиль бойынша фигураның тұйық бөлігін бояйды.
FillRect - белгіленген координатаны бояу әрекеті
Жазылуы: Procedure FloodFill (X, Y: Integer; Border: );
Түстердің қолданылуы
Түстердің қолданылуы
0 (Black)
Түстердің қолданылуы
Қара
1 (Blue)
Черный
Көк
2 (Green)
Жасыл
3 (Cyan)
Синий
Зеленый
Көгілдір
4 (Red)
Қызыл
Голубой
5 (Magenta)
6 (Brown)
Красный
Таңқурай түс
Қоңыр
7 (LightGray)
Малиновый
8 (DarkGray)
Ақ сұр
Коречневый
Сұр
9 (LightBlue)
Светло-серый
Ашық көк
10 (LightGreen)
Серый
Ашық жасыл
Светло- синий
11 (LightCyan)
Светло-зеленый
Ашық көгілдір
12 (LightRed)
13 (LightMagenta)
Қызғылт
Светло-голубой
Ашық таңқурай түс
14 (Yellow)
Светло-красный
Сары
15 (White)
Светло-малиновый
Ақ
Желтый
Белый
Scale әдісі - жаңа координаталарды ұсынады.
PictureBox немесе SetWindowWidt h - (ені мен биіктігі) арнайы тип өлшем бірлігіміен өлшенеді. SetWindowWidth –фигура ені
SetWindowHeight –фигура биіктігі
SetPenWidth -қылқалам қалыңдығы
Line әдісі нысанға түзу сызықтар және іші боялған немесе боялмаған төртбұрыштар салады.
Сircle әдісі нысанға шеңбер, доға, эллипс, сектор салу үшін Сircle әдісін қолданамыз. FloodFill процедурасы немесе SetBrushColor ағымдағы стиль бойынша фигураның тұйық бөлігін бояйды.
FillRect - белгіленген координатаны бояу әрекеті
Сабақты бекіту сұрақтары
Scale әдісін қолданғанда PictureBox пен пішін неге ие болады?
Line әдісінің қызметі қандай ?
Сircle әдісінің қызметі қандай?
FloodFill, FillRect процедурасының
қызметі қандай?
Программалау барысында қанша түс қолданылады?
Үйге тапсырма
Графикалық әдістер мен процедуралар тақырыбын оқып, Автомобиль макеті прогаммасын құру.
Назарларыңызға
рахмет!!!