«Осень 2024»

Ашық сабақ."3Д модельдеу және анимация"

Ашық сабақ. "3Д моделдеу және анимация".Сабақтың мақсаты:

3D модельдеу және виртуалды өмір ұғымдары, шығу тарихы туралы мағлұмат алады;

3D модельду программаларымен жұмыс істейді.

Олимпиады: Информатика 1 - 11 классы

Содержимое разработки



Сынып 10

Қатысқаны

Қатыспағаны

Күні 11.03.2016 ж.

Мұғалім Тельтаева Назира Азатқызы

Сабақтың тақырыбы

3D модельдеу және анимация


Пәні: информатика

Сабақтың негізделген оқу мақсаты



3D модельдеу және виртуалды өмір ұғымдары , шығу тарихы туралы мағлұмат алады;

3D модельду программаларымен жұмыс істейді.


Күтілетін нәтижелері

  • барлық оқушылар

3D модельдеу және анимация туралы толық

мәлімет алады


  • оқушының басым бөлігі

3D модельдеумен, жобалармен жұмыс істейді


  • кейбір оқушылар

3D модельдеуді өмірмен байланыстырады


Алдыңғы тақырып

Мультимедиа

Жоспар уақыт

жоспарланған жаттығу

ресурстар

Басталуы: 5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.Оқушыларды психо логиялық дайын

дау.Өзін-өзі реттеу


І.Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңберін құру

а) «Бір тілек» айту (Ж әріпінен басталатын жақсы сөздер айту)

б) Топқа бөлу ( қағаз қиындыларынан топтың атын жасыру арқылы)

в) «3D модельдеу»

«Конструктор»

«Жобалау»

ІІ.Үй тапсырмасы.

«Сиқырлы сандық» әдісі(сұрақтарға жауап беру)

1.Мультимедиа дегеніміз не?

2.Интерфейс дегеніміз не?

3.МCI интерфейсі қай кезде қолданылады?

4.Мультимедиалық форматтарды атаңдар

5.Мультимедиалық қандай тасымалдауыштарды білесіңдер?

6.Мультимедиа құруда батырмаларды қайдан аламыз?



интерактивті тақта,компьютер, оқулық,слайдтар








Қобдишадағы сұрақтар

ортасы


«Ой қозғау»

Жаңа сабаққа кіріспе шолу жасау


1 «Ойлан, бөліс, талқылы» әдісі арқылы топтық жұмыстар

7 минут оқу

3 минут топта талқылау

5 минут қорғау











































Практикалық жұмыс


Жаңа тақырыпқа шолу.

Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:

3D модельдеу және анимация

«Ойлан, бөліс, талқылы» әдісі

ІІІ топ «Жобалау»

Модель дегеніміз не?

Модельдеу дегеніміз не?

Модель дегенміз – нақты нысанды, құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіру.

Модельдеу дегеніміз – нысандарды, үдерістерді, құбылыстарды зерттеу үшін модель (макетін) жасау.

Модельдеудің мақсаты оны жасағандағы түп нұсқаны танып білу.Мысалы: Біз үйді салған кезде оның жобасын құрамыз.Ол үй қандай болады, қанша этажды болады, бөлмесі қалай орналасады осының барлығын жобалаймыз.


І топ «3D модельдеу»

«Виртуалдық әлем»тарихына шолу

3D анимация және моделдеу соңғы жылдары тез қарқынмен дамып, кең ауқымды қолданысқа түсті. «Виртуалды» термині латынның «virtualis»- сөзінен шыққан, белгілі бір жағдайларда мүмкін болатын, қолданылатын деген мағынаны білдіреді. «Виртуалдық шындық» ұғымын 70 жылдардың аяғында Массачусетс технологиялық институтында ойлап тапты деген дерек бар.Оны кейіннен Жарон Ланье жаңа компьютерлік өнімдерге байланысты пайдаланды.Қазіргі кезде виртуалды шындық шын өмірге зиянын тигізбей, өз алдына балама әлем жасап алу мүмкіндігін береді.Осы жерден сұрақ туындайды

Виртуалды өмір деген не? Нақты өмір деген не?

Мысалы: виртуалды ойында адам көпқабатты үйдің төбесіне секіріп шығады, одан келесі үйдің төбесіне шығады, немес әрі қарай жүгіріп кетеді.

Ал , нақты өмірде біз олай істей алмаймыз.Өйткені гравитациялық күш әсер етеді. Ал компьютерде гравитациялық күш әсер етпейді.


Виртуалдық деп – тиісті жағдайларда қандай да бір мақсат үшін нысандар, субъектілер, қарым-қатынас,әрекеттер, еліктеу көмегі арқылы міндетті немесе болуы мүмкін құбылыстарды айтамыз.


ІІ топ «Конструктор»


3D анимация дегеніміз қозғалу, қозғау.Анимацияны мультфильмдерде, жарнама роликтерде ,ойын жасау және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инжинерияда және көптеген т.б салаларда қолданылады.


Топпен жұмыс.

«3D модельдеу» тобы үйдің 3D модельін құру.

«Конструктор» тобы құоастырғышпен үйдің макетін құру.


«Жобалау» тобы үйдің сызбасын сызу.

Слайд (самолеттің, машина, үйдің суреті)




Prezi.com бағдарламасында презентация

(интернет желісі арқылы)


3D модель видеоролик















«Виртуалдық әлем» видео


























3D анимация




Компьютер SketchUp программасы


Құрастырғыш



А4 форматтағы қағаз,сызғыш, карандаш


Аяқталуы











Бағалау: «Өзара бағалау»

3 мин



Қорытынды.

Өз беттерінше тапсырма орындау тапсырылады

- Сабақтың басты мәселесі қандай еді?

- Қандай тапсырмалар орындадық?

- Қандай тапсырмалар қиын болды?

-Неліктен?




Сұрақ-жауап.

  1. Модель дегеніміз не?

  2. Модельдеу дегеніміз не? Мақсаты қандай?

  3. Виртуалдық дегеніміз не?

  4. Неліктен компьютерлік ойында гравитациялық күш әсер етпейді?

  5. Қандай 3D программаларды білесің?


Кері байланыс. БББ кестесін толтыру

Білемін

Білдім

Білгім келеді











Сұрақтарға жауап бере отырып, білімдерін бекітеді, өз білімдеріне қорытынды жасайды.










Оқушылар өтілген сабақ бойынша алған әсерлерін, БББ кестесі арқылы айтып шығады











Топ басшылары әр оқушыны бағалау парақшсына бағалап отырады.


үйге тапсырма

Тақырыпты оқу . Қосымша 3D программаларымен танысу, жұмыс істеп үйрену.


Топ басшылары әр оқушыны бағалау парақшсына бағалап отырады.


рефлексия


Екі жұлдыз, бір тілек

стикер



Получите свидетельство о публикации сразу после загрузки работы



Получите бесплатно свидетельство о публикации сразу после добавления разработки


Серия олимпиад «Осень 2024»



Комплекты учителю



Качественные видеоуроки, тесты и практикумы для вашей удобной работы

Подробнее

Вебинары для учителей



Бесплатное участие и возможность получить свидетельство об участии в вебинаре.


Подробнее